Kerana Lilin

~ Tuesday, November 3, 2009
Aku mula mengenali cinta ketika usiaku menjangkau 17 tahun. Begitupun, cintaku ini, cinta luar biasa. Cinta yang tidak pernah aku pinta. Cinta yang hadir dengan sendirinya. Aku berasakan betapa indahnya cinta. Yang bagiku; cinta itu perlu sentuh cumbu - ianya bahasa cintaku. Kalau sehari tidak bertemu, aku menanggung rindu yang tidak terkatakan. Rindu pada belai dan permainan hangat. Justeru itu bagiku, amat sukar memisahkan cinta dan nafsu.
Pun aku kurang mengerti mengapa aku boleh jatuh cinta dengan kaum sejenisku. Dia yang telah melupuskan mahkota daraku itu kupanggil Along, teman seasramaku di sebuah sekolah menengah sains di selatan. Along yang memperkenalkan aku pada suatu dunia baru. Along terlalu baik dan mengambil berat hal ehwal kebajikan aku. Mulanya kami hanya kenalan biasa tanpa apa-apa perasaan miskipun hangat diperkata pelajarpelajar lain di sekolah. Perwatakan Along seperti pelajar lelaki atau apa yang mereka panggil tomboy. Bila Along mengenakan tudung semasa kelas, dia kelihatan seperti pelajar perempuan biasa. Bila Along memakai jeans berkemeja, dialah “lelaki” yang aku puja.
Biarpun hubunganku dengan Along menjadi bualan ramai, aku tidak ambil peduli. Memang tiada apa-apa antara kami. Berjalan berpegangan tangan tidak sedikit mendatangkan ghairah dalam diriku – itu pada permulaannya. Aku pernah terdengar dan membaca tentang dunia pengkid – kehidupan golongan lesbian. Tetapi aku bukan jenis itu – itu juga pada permulaannya.
Pada hari Sabtu itu, bila tidak ada aktiviti sekolah, aku telah mengikut Along ke rumahnya yang hanya beberapa kilometer sahaja dari sekolah kami. Ibu bapa Along melayan aku dengan mesra dan baik seperti ahli keluarga mereka. Di sebelah malam beberapa jam selepas Isyak aku keluar dari bilik air terus ke kamar Along dengan hanya berkemban tuala. Along sedang baring di atas katil dan tersenyum padaku. Senyuman Along kubalas tanda hormatku kepadanya. Selepas memakai seluar dalam, tuala tadi kusidai di tepi katil Along. Aku tidak segan pada Along; dia juga perempuan. Dia juga ada busut dua di dada biarpun jauh lebih kecil dari kepunyaaku. Along memerhatikan sahaja tubuhku yang hanya berpantis renda-renda.
“Along, kamu tak mau mandi ke?” tanyaku pada Along. “Tak mau, tengah malamlah, sejuk!” jawab Along.
Selepas berbedak dan memakai kain batik dan berkemeja tee, aku baring di sebelah Along. Sementara mata belum mengantuk, kami berbual-bual seketika.
“Rin, kamu nak tengok gambar?” pelawa Along sambil memandang tepat ke wajahku. “Gambar apa Along?”
Along bangun dan mencapai sebuah buku daripada bawah tilam.
“Nah, engkau tengoklah, aku dah jemu,” ujar Along seraya menghulur buku itu kepadaku.
Aku tersentak mendapati gambar-gambar perlakuan seks di dalam buku itu.
Kebanyakannya gambar perempuan dengan perempuan membuat hubungan kelamin. Perempuan dengan lelaki fotonya hanya beberapa buah sahaja. Tumpuanku tentulah pada gambar-gambar foto perempuan dengan lelaki bersetubuh. Aku membelek selembar demi selembar, maklumlah ini pertama kali sepanjang hidupku melihat gambar-gambar orang melakukan seks. Dalam keasyikan melihat gambar, tiba-tiba tangan Along berlabuh di atas dadaku. Aku biarkan sahaja kerana tidak menyangka apa-apa.. Perempuan dengan perempuan tidur berpelukan bagiku perkara biasa.
Tangan Along kemudian menyelusup ke dalam bajuku dan diselisipnya dari bawah baju dalamku menempel di atas buah dadaku yang kanan. Kubiarkan sahaja kerana kusangka Along sengaja hendak bergurau. Agak lama tangan kirinya di situ, tangan yang sebelah lagi menyingkap kain batikku dan diusap-usapnya pahaku dan ditekupnya tundun kemaluanku. Aku yang asyik melihat foto, terasa enak pula lalu membiarkan Along dengan pekerjaannya. Along seterusnya mencium pipi dan terus ke mulutku. Aku makin berghairah; melepaskan buku tadi dan kami bercium. Kami bergumul di atas katil dan Along menelanjangiku selepas dia juga turut sama berbogel.
Along menjilat daun telingaku dan meyembankam mukanya ke tengkuku. Aku makin bernafsu mendakap Along dan Along dengan buas mengigit sekitar leherku. Biarpun pedih tetapi keseronokan permainan ini lebih aku rasakan. Along kemudian menghisap kedua-dua belah buah dadaku agak lama, sebentar sebelah kiri dan sekejap pula sebelah kanan. Along lalu membongkok dicelah kelangkangku dan kedua-dua tangannya menguak pahaku dan kemaluanku diciumnya. Lidah Along melurut bibir kegadisannku dan dengan kedua belah ibu jarinya dia mengopek belahan busut kecil berumput itu dan lidahnya dijulurkan ke dalam mencicip isi. Aku keairan bila Along melucih keletitku dan menjilatnya. Air dari kemaluanku basah di bibir Along. Aku menjerit kecil dan tekakku mengeluarkan erangan kesedapan.
Tetekala asyik melumati muara nikmatku, sementara aku mendengus seronok, tiba-tiba Along bingkas bangun dan mengambil sesuatu daripada dalam laci rahsia. Sambil aku pula melancapi sendiri perigi azimatku dengan tanganku, aku melihat apa benda yang dipegang Along: sebatang lilin yang panjangnya lebih kurang sekaki dan ukur lilitnya lebih sengenggam tangan orang dewasa diukir menjadi bentuk kemaluan lelaki. Dengan lekas Along menepis tanganku lalu menumpil-numpil batang lilin tadi sepanjang bibir kemaluanku. Aku tambah berasa nikmat dan mengelinjang lalu melebarkan kangkanganku. Along kemudian dengan perlahan-lahan sambil dipusing-pusingnya batang lilin tadi, ditojohnya masuk ke dalam lubang kemaluanku. Aku terasa kesakitan dek kekekerasan lilin tadi.
“Along, Rin taknak, berenti, sakiiiit!” aku merayu kepada Along kerana aku tidak tahan lagi kesakitan.
“Takpe, nanti kamu syok!” kata Along, lalu dengan kasar dibenamnya lilin tadi menusuk lubang perawanku.
Plop! Aku terasa cetusan selaput perawanku terkoyak. Bendalir panas membasah di
sekitar kemaluanku. Aku mahu menerajang Along, tetapi pahahu ditekan dengan kedua lengan atasnya. Along kemudian melongsori keluar masuk batang lilin tadi sehingga hampir separuh darinya ditelan kemaluaku sampai aku rasakan nyilu di pangkal perut. Apabila Along berberapa kali menarik keluar masuk batang lilin, aku mula kegelian. Batang lilin aku jerut dengan mengemut kuat dan aku menghamburkan lagi air telaga nikmatku. Ketika itu aku rasa amat sedap yang lebih nikmat dari apa-apa benda lazat yang pernah aku rasa dalam hidup aku.
“Along, Along jangan berhent, cocok lagi!” pintaku pada Along sambil mengerang.
Along menyucuk batang lilin keluar masuk dengan berirama, sementara tangan kirinya meramas-ramas buah dadaku. Untuk kesekian kalinya aku mengangkat punggungku dan memuntahkan lagi air lobang keramatku. Biarpun mulanya perit, aku telah merasakan kenikmatan yang tidak terperi lagi. Beberapa ketika kemudian aku terkulai lesu di sisi Along. Mahkota daraku hilang di sebatang lilin panjang.
Berikutan itu, aktiviti main aku bersama Along menjadi rutin dalam hidupku. Ada kalanya kami bersama-sama ponteng kelas persediaan di sebelah malam dan menggunakan bilik stor di hujung blok asrama untuk bermain. Along kini rasmilah menjadi kekasihku. Baru-baru ini aku terdengar gosip bahawa seorang guru warden wanita adalah juga seorang 'pemburu.'

0 comments:

Post a Comment