Lubang

~ Saturday, October 3, 2009

abu dan minah telah berkahwin selama setahun dan masih tidak lagi mempunyai tanda2 akan mendapat anak... satu hari...

minah: abg... mari kita jumpa pakar.... kita tanya tengok.. apa masalah kita belum lagi dapat zuriat..

abu: ermm... ok la jugak... mungkin kita ada masalah kot...

selepas itu diorang pun pegi la........

doktor: ada apa puan dan puan

ali: kami dah berkahwin selama setahun tapi masih lagi takde anak.... harap doktor leh tolong check sebabnya...

doktor: ok ... tapi saya kena check kedua2nya sekali...

selepas itu......

doktor: awak berdua ok jer .... takde masalah... tapi saya konfius la....... awak tak pernah ker buat seks ngan isteri awak... pasal dia masih lagi ada selaput dara..

ali: selalu doktor.... kawan saya pun cakap kalau nak buat anak amik kemaluan saya dan jolok lubang isteri saya....

doktor: memang laa.... tapi awak jolok lubang mana...??....

ali: lubang pusat la doktor... kan nak buat anak dalam perut....

doktor: bodoh tol.......jangan jadi orang la......

1 comments:

Mimi Anasthetic said...

Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
Tumpang Iklan
Abang sangat hebat..
Kalau macam ni lah.. hari2 pun sayang nak..
>>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

Post a Comment